torsdag 25 december 2008

top 10 upplevelser

1. The Wire

I år sträck kollade jag på alla säsonger av The Wire, Fy fan va bra det var.

2. Min Födelsedag
Efter en mycket trevlig middag med vänner på Morfar Ginkos bakgård så spelade jag och Carli skiten ur deras källare.


3. Go Cart
Jag åkte Go-Cart för första gången, sjukt bakis och höll på att spy, men kul var det!

4. Alla middagar hos mina föräldrar, Tack!

5. Korvkvällarna

Jag och några vänner införde en ny tradition. Korv, senap, surkål, baugetter, öl och poker. Fantastiskt!

6. Bastubad
Eftersom jag har lite knivfinne i mig så älskar jag denna form av avkoppling. En öl utanför bastun med glasklart vatten och solnedgång finns det inte mycket som slår.

7. Lyxmiddag

Vi spelar på Vassa Eggen ganska ofta så dom bjöd på middag. Det var en av det bästa matupplevelser jag haft. Någonsin!

8. Uppvärmning
Jag och Taro värmde upp innan Dj Mehdi på Neu. Han var sjukt otrevlig och spelade inte så bra, men alla älskade det ändå.

9. Landet med Nazanin, Vigert & Adiam
Fan vad trevligt det var. Bilderna talar för sig själva. I vår kör vi igen!

10. The Goonies
Taro, Myggan och Jag bildar The Goonies och har våran första fest på Reisen, Succé!

Inga kommentarer: